Sunday 26 February 2012

Lee Hyori Dijangkiti Ruam Selepas Merakamkan ‘You & I’


Penyanyi Lee Hyori mendedahkan kesan selepas rakaman sebagai MC untuk SBS TV 'You & I'.

Pada 25 FebruariLee Hyori mengeluarkan gambar melalui Twittertweeting, "merakam dengan waktu yang lama di lokasi set yang sangat berdebuBadan saya tidak dapat menyesuaikan diri dan kini mula bertindak balasSelepas mula mengambil diet vegetarianbadan saya telah menjadi agak sensitifApa yang perlu saya lakukan sekarang"

Beliau kemudian menambah, "Saya tidak perlu pergi ke hospital atau mengambil ubat-ubatan kerana saya pada waktu pagi  pergi ke tempat yang mempunyai udara segarsaya juga berehatdan makan makanan yang baikMasalahnya ialah  apabila saya bekerja, saya tidak mempunyai pilihan selain akan terdedah kepada jenis alam sekitarBadan saya menyedari bahawa buruk dan menghantar tanda amaran bahawa badan saya tidak sihat seperti sebelumnya".

Lee Hyori mendedahkan gambar lengan beliauyang diliputi dengan ruam yang disebabkan oleh persekitaran berdebu studio rakaman.

Netizens mengulas, "Hyori unnieanda okay?", "Tiada apa yang mudah di dunia ini", dan"Ia adalah bukti bahawa anda telah menjadi lebih sihatkuat ~"

Sementara itu, siaran perintis SBS TV 'You & I akan disiarkan pada februari 26.



  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comments:

Kpopers Yang Cute Dan Hensem